Het jonge team van TTV TOGB bestaande uit Leroy Heemskerk (17), Milo de Boer (15) en Ronald Vijverberg hebben zich voor komend seizoen versterkt met als doel handhaving in de eerste divisie.

Voor dit doel zijn er twee nieuwe spelers aangetrokken. De eerste speler is een goede bekende van TOGB namelijk hoofdtrainer Michel de Boer. Hij werd afgelopen seizoen nog Nederlands kampioen met zijn club Smash uit Hattem. Michel geeft al 5 jaar lang training bij TOGB, heeft al tien teamlandstitels op zijn naam staan en al meer dan 30 jaar eredivisie-ervaring. Michel doet nu een stapje terug om dit team te versterken.

Adam Hmam

De tweede speler is de 24-jarige Tunesiër Adam Hmam, momenteel nummer 442 op de wereldranglijst. Adam zit

in het nationale team van Tunesië en traint sinds 2011 bij het professionele Franse trainingscentrum Boulogne-Billiancourt in Parijs en heeft meerdere toernooien op zijn naam staan. Adam heeft gespeeld bij meerdere clubs in onder andere Frankrijk en Zweden. Op dit moment is Adam hard aan het werk voor deelname aan de Olympische Spelen in Tokio. Hij wil zich bij TOGB graag verder ontwikkelen en extra wedstrijdervaring op doen. Naast zijn wedstrijden bij TOGB, zal hij aankomend seizoen ook uitkomen voor de Franse club Mont Fort.

De doelstelling voor Adam Hmam, Leroy Heemskerk, Milo de Boer, Michel de Boer en Ronald Vijverberg is duidelijk: handhaving in de eerste divisie. TOGB begint met 2 uitwedstrijden; 14 september tegen US in Amsterdam en 21 september tegen Tempo Team eveneens in Amsterdam.

Zaterdag 28 September mogen ze dan thuis tegen Scyedam uit Schiedam aantreden en u bent van harte welkom vanaf 14.00 in Den Opper op Sportpark Het Hoge Land.